Karlstad

Ja igår vare alltså Karlstad och rix fm som gällde :D Och det var himla himla himla kul, även om jag fick väldigt ont i ryggen av att stå så länge och så trångt. Alla artisterna var bra tyckte jag också :) Så det var verkligen värt att åka dit för. Lägger in lite bilder från det.





Jag fick ju också mitt hm paket igår, men jag hämtade ut det imorse, och jag tyckte verkligen om min nya bikini :)
Sen var jag till karlstad idag igen med farmor och farfar, vi va på nån second hand butik, och ja hitta mig 5 böcker. Tror ja betalade typ 20 kr för alla sammanlagt :D så de va ju rätt billigt. Sen köpte farmor en randig t-shirt och en blommig klänning från gina till mig. Jag har inte orkat ta kort på allt, tog kort på bikinin iaf.


Nu ska jag titta lite på "The happening" sen tänkte jag gå och lägga mig :P

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0