lördag.

Idag har jag haft stalljour, och det var jobbigt. Men det är tur att man får vara med hästarna lite iaf :)
sen fick vi också vara med och leda nybörjarna en lektion. Tjejen som jag ledde frös så hon skakade. Tyckte faktiskt synd om henne, men hennes farmor talade om för mig att hon hade varit så envis och sagt att hon inte skulle ha nån jacka, men iaf :) hon va ju så söt.

När jag kom hem så tog jag av mig de "yttersta lagret" med kläder och så la jag mig i sängen, och jag somnade direkt. :) klockan var då halv 11-12 nått, och jag vaknade vid halv 3 sen igen, och då gick jag ner och duschade.
Sen ringde emmis till mig :)
sen kom hon hit, och då satt vi bara ett tag, sen gjorde vi om hennes blogg, och efter det har vi inte gjort så mycket.
Kollat på "där fick du" med stefan och krister. och nu sitter emma och spelar gitarr i bakgrunden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0