hold on to the end

tjao, nyss vaknat :) är rätt trött faktiskt, men orkade ändå inte sova mer xD
igåår , vid halv2-2 ungefär skulle ja dra mig till sebb, åka MOPED till gumhöjden.
riktigt naajs, lite drygt bara då men (;
aja, började me att ja skulle ta ut pengar innan ja åkte,
då va de ngr jävla dryga människor före i kön,
och det verkade som om dom aldrig synat en uttagningautomat förut,
för de tog fan en kvart för dom.
sen skulle ja tanka, då va tanten på andra sidan tankgrejen tysk elr holländskt elr nått,
hörde inte va hon sa för ja babblade i mun på henne och hon försökte oxå prata ngn knasig engelska,
men sedan tog till teckenspråk.
jaja, väntade på henne, och hon tankade först bilen,
gick å betalade, sen kom hon ut igen och skulle tanka i en dunk också.. dryyyg,
sen fick ja tanka och sen kom ja iväg, så hann jag till geijersholm, så började de spöregna,
så svängde in på nått ställe och ställde mig under tak å ringde till pappa,
men han svarade inte. så väntade till de hade slutat regna och fortsatte sedan.
kom fram vid halv 3 (Y)
vi tänkte kolla på en film, men hans mamma kom hem å hade glömt köpa snus till sebb,
så följde med till hagfors igen. sen när vi kom hem kollade vi på film, sen en halv till, sen åt vi mat, kollade klart å sen pratade vi och kollade i skolkataloger :D
åkte hem vid 1 på kvällen/natten ungefär :P
idag ska vi fira Otilia som fyller år, sen kmr kanske sebb ikväll igen.
och imorrn elr på söndag drar jag till mamma och är där en vecka xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0