Studentklänning

Hejhopp!

Hade en bra dag hos Emma igår som innehöll en långpromenad med henne och Louise, hemmagjord smoothie, big brother, sol, smörgås och te och tillsist hitta nemo.

Och idag har det också varit en bra dag. Praktiken blev kort då det är väldigt stilla nu på grejer att göra. Men imorgon har jag fått nya order från vår chef om att vi ska brainstorma lite och kolla upp lite saker.

Jag har också äntligen hitta och beställt min studentklänning! Det krånglade en aning kan jag säga. Först hittade jag en när jag satt i skolan som jag tyckte var perfekt! Men då fanns den inte i min storlek, så jag "bevakade" klänningen(de skickar då mail om de kommer in i min storlek) ifall de skulle få in de, även om ja tänkte att de nog kommer dröja. Sen letade jag vidare och hittade en annan klänning på en annan sajt. Tänkte att ja skulle beställa den men då kunde man tydligen inte ta faktura, även om det stod så på hemsidan, så då blev ja arg och sket i allting. När jag sedan kom hem så gick ja in på mailen och kollade och då hade ja fått mail om den första klänningen att den hade kommit in, så snabbt! Så ja beställde direkt.
Det roliga var att kanske 10-15 min efter att ja hade beställt så var den slut i nästan alla storlekar. Haha, TUR! ;-)

Tänker dock inte visa klänning, vill ju inte att någon ska köpa lika ;-)

Nu ska ja strax sova, saknar min Jonas också!! :-( Men imorgon får jag se han, goding<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0