Slutet på veckan

Det blev en lång kväll igår. Hoppade in i bilen runt 10 för att dra och träffa tjejerna. Blev haffade på Hagfors och då började chaffiskvällen. Körde nonstop fram tills klockan halv 2 då ja åkte till Sara en sväng. Men då ringde pappa och ville åka ut på Hagfors och kolla så jag hann vara hos Sara i en kvart, haha. Kom hem halv 3 kanske.

Och idag är det söndag. Underbart väder i början på dagen igen! Men jag hann inte ut förens det hade blivit molnigt. Runt 3 åkte jag och pappa upp till Eva och Bjarka där även farmor och farfar var. Vi grillade korv ute och gick sedan in för att äta cheescake och dricka kaffe. Vi firade ju pappa eftersom han fyllt år. Presenten han fick var pengar av oss till att köpa en biljett till Roger Waters-konerten i maj. :-)

Jag har också hunnit med att ta bussen hem till Karlstad så jag befinner mig nu i lägenheten. Har käkat lite smörgås me keso och avokado och har också en lite chokladkaka här bedvid mig. Det är ju söndag än så jag utnyttjar den sista kvällen och gottar mig lite till! Imorgon har jag en ny härligt tränings- och skolvecka framför mig! Haha.

Åh måste bjuda på en bild från Cypern. Sista dagen, minns att de va så varmt där. Vore inte fel att befinna sig där nu. Och oj va brun man var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0