Onsdagskvällen

Kvällen har bestått av mat, godis och film. En helt okej myskväll tycker jag. Var verkligen jättelänge sen jag köpte mig en godispåse!! Iaf, myskvällen har jag haft tillsammans med kusin Bjarka. Vi såg filmen "How to train a dragon", vilken jag har sett på bio förut, men jag gillar den. Efter att man har sett den filmen vill man ha en egen "nattfasa" (drake). När jag var på bio på den tillsammans med mamma och Markus så frågade både Markus och jag om vi kunde få en egen sån ;-)

Hur som helst, vi ska väl sitta och dra oss här ett tag innan vi sen går upp och lägger oss.

Föresten så var jag och pappa ute och övningskörde lite förut.
Jag körde till Gustava och tillbaka, lite iaf. Måste ju säga att jag tycker det är väldigt otäckt att köra när det är mörkt, men jag får i alla fall träna på att vara vaksam, det är bra.

Kommentarer
Postat av: louise

roligt att de går bra för dig med körkortet :D snart är det din tur gumman :) <3

2010-11-04 @ 10:47:20
URL: http://louiiiseeeh.blogg.se/
Postat av: Anonym

how to train your dragon* ;D

2010-11-05 @ 13:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0