Tjingeling

Jaa... tråkigt har jag, och denna dag har blåst förbi fort utan att jag hann med att njuta av vädret speciellt mycket. En sån här dag skulle man ha slutat tidigare. Men nej, när klockan var tre satt jag inomhus med en matte-examination. Haha usch! Hoppas den gick bra iaf, de va om ekvationer, men de kändes bra :)

Jag bestämde mig igår för att följa med på fest till helgen ändå, hade ju tänkt å skita i det, men nej. Ja blev lite taggad igår måste jag säga. Hoho, och det blir ju billigt också. Inga inträdes och aa.. sen fixade ja resten gratis också :) Svårt med kläder som vanligt, men jag fick som tur var låna en rosa klänning av Felicia :) Tack gumman! Kommer bli snyggt hoppas jag. Blir lite stressigt för mig kan jag dock tro, eftersom jag tar 4-bussen hem och är i Hagfors vid 6. Måste duscha och så snabbt då. Men iof så skulle vi inte vara där förens vid 8, så jag hinner, för jag är snabb ;)

Nu ska jag nog snart dra mig iväg till Pauselius och kolla på Desperate Housewives :) hihi. Hare!

Vårkänsloooorna är här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0