Rasbiologi

Jag sitter och jobbar med rasismens historia som skulle ha varit inlämnad förra veckan, men jag fick lite extra tid så att jag hinner göra frågorna för alla betygssteg :) Då kanske jag får vg iaf! Börjar bli lite segt nu, och det är så himla mycket som man ska analysera om, och de jag vet inte alls vad jag ska skriva. Hm.

Idag var Felicia, Jossa och Louise i skolan, och det var riktigt skönt å inte behöva gå själv där. Haha ;) Har visserligen fått gå med de andra grumsgänget förra veckan, och det har också varit kul :) Men när det blivit grupparbete och så, då äre skönt å inte behöva hamna med nåra man inte känner xD

Efter skolan tog vi bussen in till stan och fikade på caféet T :) De är jättemysigt där, fast väldig dyrt :O Köpte en äppelpaj och en latte för 64 kr (Y) Men det är ju inte ofta vi fikar heller så. Nu är jag fattiglapp, men jävla tur att jag får en tusenlapp till fredan :) Efter det satt vi och snackade ett tag tills Jimmie och Jesper kom förbi å skjutsade hem mig (Jesper hade tydligen varit och fixat pass i kd, så Jimmie ringde när de va där, och då frågade ja om skjuts). De va snällt :)

Har föresten fått erbjudande om en lägenhet. Den ligger på Bellevue, så är lite skeptisk, då det antagligen är som filaren i Hagfors litegrann, men det känns ändå som att det inte är lika farligt som kronoparken, haha! Men ja ska iallafall ringa imorrn och fråga om jag kan få kolla på den, det är ju inte säkert att just det området på Bellevue är så farligt. :) En lagom stor etta som kostar 2007:- i månaden, :O Jättebilligt ju. Så de vore najs :) Får flytta in i juli då, lite dumt då jag inte har nåra pengar, men vi får ordna de där, bara jag får en lägenhet så! :)

Nu ska jag jobba klart me den här skiten!

Detta sitter jag och skriver om, usch å fy vad hemskt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0