No one

Nu sitter jag i skolan och har supertråkigt, orkar absolut inte jobba idag :O Så jag sitter och kolla runt, fast jag har inget att kolla på så då blire ännu värre..
Följer med Felicia, Jossa, Louise å Amanda in till stan på lunchen idag :) De ska ju på rättegång allihop :O Utom Amanda då. Men aa, så de ska dra från skolan efter lunchen. Vet inte vart vi ska äta, blir väl nånstans :D haha.

Idag efter skolan ska ja också in till stan, problemet är att ja har glömt vad ja ska göra. Men ja hoppas att ja kommer på de under dagen :D annars åker ja väl och köper godis bara, för de ska ja fan göra :D Har varit sugen på godis hur länge som helst :)

Jag ska också kolla efter nånstans att träna idag. Eller ja ska inte träna idag, men ja ska leta idag :D Haha, ska försöka kolla efter nåt gym som är hyfsat billigt. Måste få röra på mig, får panik.. :O

jaja, ska dra nu :) HÄRRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0