Hejs

Idag har de varit snöstorm ute i stort sett. Och julkänslorna stiger :) Jag ääälskar när snön verkligen kommer och stannar kvar, och man snart får börja julpynta. En månad kvar till jul nu! Och snart ska julklappar inhandlas, känns som att i år kommer jag anstränga mig mer än andra år ;)

Jaja, annars idag så fick vi reda på att det har ändrats lite i vårat schema, Jens ( vår historia/samhälls lärare) har tydligen haft för många lektioner i veckan, så då fick han lov att ta bort en/nåra , så våran samhällslektion som är den sista på måndagar har tagit bort :D Och det var verkligen skönt måste ja säga. Måndagar har varit jobbigast förut, och nu slutar vi inte 4 en enda dag :D Går til 20 över två på måndag, 2 på tisdag, 2 på onsdag, och på torsdag börjat vi 20 i elva och slutar 2, och fredag går vi till 3 ;) Soft vecka huh?

Efter skolan drog jag till bergvik, eftersom vi fick sluta tidigare så orkade jag tyvärr inte vänta på Jessy, så jag åkte själv :P Köpte mig en mössa, en halsduk och ett par örhängen :) Ganska fina fynd. Sen åkte jag hem och lagade bacon och klyftpotatis, har aldrig ätit den kombinationen förut men de va gott ;)

Sen har jag slappat och kollat på oth under kvällen. Nu ska ja sova snart =) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0