Ensam

Jag ligger nere inatt. I min 1.20 säng :) Den får nämligen inte plats i mitt rum där uppe så jag har bara en 90 säng där. Men nu kände ja för en större säng ;) Känner mig dock lite ensam, och nu efter denna mysdag så saknar ja ihjäl mig efter en gooo Andreas att krama på. :) Tur att vi ska synas snart iaf, så fort de går! :D
Ligger och håller på med datorn än och jaaaa, de går väl som de går, gott att ha en dator som ja kan ligga i sängen med iaf :D
Ja ska alldeles snart stänga av och sova, för imorrn ska vi åka skidor hela dagen som sagt. :) De blir kul, och jag kan lova att ja kmr vara trött i benen imorrnkväll. Ja hade lite ont i låren efter idag och då åkte vi bara i typ 1-2 timmar :D

Nee, ha de! :)

Kommentarer
Postat av: josefine kingen i mkk1

jag saknar digggggggggggggg din mupp!:D när i hellskotta får man se dig , vavavavva? :D LOVE! <3

2008-12-25 @ 01:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0