whenever, and wherever

idag har jag lekt med emma östlund :) vi gick hem till henne och åt, tog en promenad till apoteket, sen till farfar och hämtade ett band med desperate housewives , som jag för övrigt har missat två program av (N), sen gick vi hem till mig :P
började baka kladdkaka, sen när den var i ugnen gick vi ut och krattade löv, hade himla kul där. hoppade och höll på

gick sen in och satte oss vid datorn och åt :) sen åkte emma på träning :P

nu är jag lett IGEN! denna gången på en annan person som har gjort mig både gott, men mest ont detta året. usch.,
gå å gräv ner dig säger ja bara,

tack å hej


Kommentarer
Postat av: Jessy

vem var du lett på nu då? :o

2007-10-11 @ 10:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0