the moon

idag har ja umgåtts me jessy :) de va riktigt kul, eftersom det var himla länge sen som jag träffade denna dam:)
du betyder mycket, och kommer alltid göra det för mig<3
vi bakade kladdkaka, och de gjorde ja även med emma i .. onsdag elr nått, så va inte så jättesugen på de just nu, men de gick ner ;) kollade på "heathers" och sen gick vi ut och träffade robin och keith. gick runt, fick mig strips på nice inn, sen gick vi hem till jessica allihop och kollade på "asterix och obelix möter ceasar" :D
nu har ja suttit och försökt installera the sims som jag har fått lånat av jessica, bara de att hon hade inte det första, och ja har de bara , fast bränt. så har installerat alla spelen nu, va 5 st. och så funkar de inte ! damp ja får, men det är väl det första spelet som det är fel på :P så får nog ta å fråga fröken persson om jag får låna det första av henne eller nått :) så det går att få ordning på detta, för såhär kan de ju inte va.

nej nu ska ja sova, min lilla anna kommer hit vid halv 12 ungefär imorrn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0