maby this life...

idag har ja gått en promenad till (: en riktigt snabb en, till ica och tillbaka, för skulle köpa lite gott till råtterna :)
när ja kom hem somnade ja ett slag :P sen vaknade ja och då gick ja ner och tog mig ett bad :)
och nu sitter jag här igen, har varit sugen på åå köpa godis imorrn, men skulle va me jessy imorrn, sen kom ja på att på lödag ska ja, josse och jossi sova hos ngn (antagligen josse) och då blire godispåsar för oss, så då skippar jag nog det imorrn, är med jessy och gör ngt trevligt ist, sen tar ja godiset på lördag ;) blir nog bra de.

har tre läxor tills imorrn, och alla går ut på å läsa,
1. läsa 20 sidor i min svenskabok, den är nog lättast för boken e bra (;
2. franska-glosor..blääääää
3. ska läsa en text i engelskaboken, ska typ återberätta den imorrn elr nått :) inte så jobbigt hlr

heeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0