Söndagen

Hallåhallå! Ännu en vecka har gått (nästan) sen förra inlägget. Vart tog inspirationen och lusten vägen? Tror den har rymt ett tag. Men men, det blir i alla fall något inlägg då och då.

Vad har hänt då? Jo jag var i Hagfors tisdag till torsdagkväll. Hann med att umgås med vännerna och så! Åkte hem på kvällen och direkt till Jonas. På fredag sedan åkte jag till Grums vid tolv för att fira Sofia. Förfest hos henne och vid 9 åkte vi in till stan för att käka lite innan vi drog till Tempel.

Igår gjorde jag inte ett skit. Jag gick ner till pekås runt två någon gång och hämtade ut min mixer som jag beställde häromdagen + att jag handlade lite mat. Förutom det låg jag inne hela dagen med persiennerna nere. Snacka om slapp, Jonas skrev på kvällen sen att det hade varit snöstorm. Inte ens det hade jag märks, haha!

Nåja, ny dag idag. Ska ta och göra lite frukost nu och sedan ska ja nog bannemig ta och gå ut på en promenad!

Tänkte lägga upp bild från i fredags, kollade nyss igenom dom och alla va superkassa så ni får klara er utan ;-) Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0