Onsdag 30 mars

Hej!
Idag tog jag mig själv lite ledigt som sagt och jag har då spenderat dagen med Jonas. Han kom och hämtade mig runt 12 hemma i lägenheten och då tog vi först en sväng förbi biltema innan vi åkte hem till honom. Vi satt ute i solen och åt lunch och sen tittade vi på tv en stund osv.

Klockan 6 åkte han och alla andra iväg på träning, och jag tog mig en promenad ner till hamnen och tillbaka. Riktigt gött. En dryg timme tog det eftersom ja stannade och tog lite kort i hamnen också!

Strax lär Jonas och de komma hem så då blir det väl lite mat osv tänker jag. Imorn ska jag väl iväg till skolan också :-)

När jag var ute förut, fick föresten låna Jonas kläder så jag såg lite ut som en hip hoppare, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0