Helg

Nu äntligen är det helgen! Superskönt. Dock började det snöa förut när jag gick av bussen. WTF?! Men ja, nu har det slutat och solen skiner. Är väl så det är med vädret i Sverige antar jag ;-)

MIN STUDENTKLÄNNING HAR KOMMIT! :-D Glad! Och den passade. Den var till och med lite lite för stor kanske, men det var stretch i tyget så kanske bara är jag som inbillar mig. Men shit va skönt. På hemsidan så hade folk kommenterat om att den var jätteliten i storleken osv och att den va jättekort. Men nej, de tyckte jag absolut inte. Härligt! Nu väntar jag bara på balklänning som kommer om HÖGST 4 veckor :-)

Nu - smoothie och sedan iväg på ett body pump pass. Hihi. Ikväll kommer Jonas och hämtar mig och då ska vi hyra film tillsammans med hans kusiner och några fler tror jag :-) Mysigt.

Ett litet smakprov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0