Muller

I skrivande stund sitter jag i lägenheten. Har varit hos/med Jonas sen i lördags och det känns inte fel :) Men inatt ska jag sova själv då han börjar 6 imorgon. Men vi ses efter att han slutat klockan tolv så de är ju inte så länge jag är själv ;)

De åskar och mullrar som bara den här och regnet verkligen öser ner!! Jag hade tänkt åka och träna förut men skippade det, tur va ju det egentligen, haha. Såg nyss en stackars cyklist här utanför i bara jeans och t-shirt. Han är nog ganska blöt nu, usch.

Tänkte uppdatera med lite bilder från STUDENTEN, som jag tog förra veckan. Man kan säga att vi hade tur i oturen när det gäller vädret iallafall. Det skulle regna och åska genom både baldagen och studentdagen men på balen såg jag inget regn alls. På studentdagen regnade det precis när vi sprang ut, men det gjorde inte så mycket. Det var uppehåll när vi åkte flak och det kändes skönt! När jag sen kom till min studentmottagning i forshaga däremot så öste det ner som bara fa-an och åskan gick. Men men, då hade vi ju tak :)

Jag måste tacka alla som var med på min student och gjorde den oförglömlig. Jag har fått så hiiimla fina presenter så ja vet inte vad. Jag fick massa pengar (som verkligen behövs under sommaren), jag fick en systemkamera av familjen, en kaffebryggare av Erik, Pia, Maria och Pär, och min älskade Jonas hade köpt en tur och retur-biljett till Cypern i Augusti så nu kan jag följa med Jonas och hans familj :') Så underbar!! Tack för allt!

Här kommer ett bildregn från min bal och student!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0