"Sommarlov"

Hej på er! Lite uppdatering på g!

Som rubriken lyder så känns det nästan som att jag har sommarlov. Jag tror nog att man inser till hösten att skolan är slut på riktigt. Men inte mig emot. Jag har ett jobb som jag trivs jättebra på, dock är det bara sommarjobb men ja hoppas på att få fortsätta som lite extra. Jag är alltså personlig assistent ute på hammarö på ett hem för personer med olika utvecklingsstörningar :)

Nu under helgen så var jag hos Louise i grums och hälsade på, sjukt va mycket man sakna sina kompisar redan. Speciellt jag som bor så långt ifrån dom och inte kan träffa dom när jag vill :( Så det var riktigt kul att få vara där lite!

Förutom att jobba så är jag för det mesta hemma hos Jonas. Det är nästan som att jag bor där. Känns himla kul å få vara med honom men samtidigt känns jag mig lite ivägen nu efter så lång tid och längtan efter en ny större och egen lägenhet! Känns ganska jobbigt att inte veta om jag får en lägenhet eller inte. Men jag kämpar!
Och förutom det så har jag äntligen börjat träna igen. Jag ska försöka hålla igång nu efter att jag har haft ett uppehåll på ca 2 månader i samband med student och massa saker. Har ju tränat lite men inte mer än en gång i veckan kanske :) Men nu så. Ska också börjat träna mer i gymmet istället på pass. Tror att jag kommer att få mycket mer resultat av det! Idag sa ja upp mitt gymkort på Njoy för jag ska istället byta och börja på Friskis och Svettis. På så vis så har jag då fått mig en träningskompis som också kommer göra träningen mycket roligare och lättare :) Jag ska alltså träna med Jonas syster Maria.

Jag längtar riktigt mycket efter 20 augusti nu då vi äntligen åker till Cypern! Inte så himla länge kvar. Men först ska ja jobba klart :)

Nu ska jag fortsätta titta på serien 24 och invänta Jonas som snart kommer hit och sover över. På onsdag har jag och grabben 1 år tillsammans, grattis på oss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0