SNÖIGT

Idag har jag hunnit med mycket och dagen är inte slut än! Jag gick upp halv 6 imorse, yes! Drog in till trafikskolan och senare blev det dags för halkbanan. Gick jättebra, men som alla kanske har märkt så har det verkligen VRÄKT ner snö hela dagen. Och det gjorde de även imorse. Så det kändes litegrann som att sitta i en igloo som snurrar runt. Haha, typ. Nej kanske inte snurrar runt, men sladdar iaf ;-)

Efter halkbanan drog jag mig hem och lagade mat och packade lite (ska antagligen åka till mamma imorgon) och efter det åkte jag in till stan återigen för att möta upp Nils. Ja skulle köpa julklapp till mamma och Markus och han skulle köpa present till sin lillebror. När vi hade fixat det så gick vi till hans nya lägenhet på herrhagen som jag inte hade sett förens nu, trevligt! Kollade lite på en film innan det var dags för mig att ta bussen hem.

Nu är jag hemma igen och lagar lite mat. Om en timme ungefär blir jag upphämtade av antingen Jonas eller hans pappa och så bär det iväg på kalas för hans syster Maria som fyller 22 idag!

Ha det!


IDAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0