Onsdag

Väldigt slapp dag idag i skolan, känns inte som att skolan börjat på riktigt ännu. Vi har inga hela dagar, lärare är borta och nästan ingen ny uppgift. Haha. Hade en föreläsning på morgonen och sedan bara genomgång av en uppgift på idrotten, så där fick vi i och för sig en uppgift nu!

Åkte hem halv 2 och tog det lugnt innan jag sedan drog iväg för att träna spinning + core med Siri. Kommer till gymmet och det är FULLT på båda passen. ÅH! Var där ca 20 min innan och det brukar räcka gott och väl. Men inte nu, och tyvärr var det den sämsta tiden på dagen så själva gymmet var proppfullt också. Vi bestämde oss då istället för att ta en promenad. Så en promenad till våxnäs och sedan in till centrum igen blev det.

Nu har jag käkat räk/avokado - sallad. Fasen va gött det blev, ibland lyckas jag. Hällde över lite jordnötter också bara för att de är så jääääääkla gött. Sitter i sängen och kollar tv och strax får ja träffa Jonas :-) Ha en bra kväll!

Min nya frilla, gött å bli av med lite hår!




Min goda maaaat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0