Trött

Shit, inte bloggat på några dagar nu. Men har varit mycket och jag har varken haft tid eller lust. Men ja, min helg bestod i korta drag av Örebro och Gustavsviksbadet med mina tjejer, chaufför hela lördagsnatten och chilldag på söndag. Igår var det bara skolan och på kvällen var jag och Siri på body pump. Jobbigaste jag gjort på länge, märks att jag inte har många muskler i mina armar... Ont i dom idag kan jag säga!

Idag har jag, Emma och Linda varit hemma hos Linda hela dagen. Hon bor utanför Arvika och vi åkte dit imorse för att filma hennes djur. Jag och Emma behövde det till vårt projektarbete så Linda var snäll och erbjöd sina djur och även följa med oss dit! Så det har varit kul! Känns skönt att få umgås lite med djur ibland.. Man saknar dom ju så när man inte har några egna längre. Hon hade 3 hundar, typ 5 katter (?), tre hästar och höns. Mysigt!

Nu ska jag faktiskt stänga av och sova, fan va gött! Godnatt!

Haha upptäckte att ja hade denna bilden på mobilen. Tog den igår innan träningen för att lägga upp i bloggen men jag glömde bort att blogga så den får väl pryda dagens inlägg istället då! Lägg även märke till mitt fina brännmärke på högeraxeln som ja fick när ja trippeltångade håret häromdagen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0