Tisdag

Ojojoj, långa mellanrum mellan blogginläggen nu ni. Har kommit in i en svacka där ja bortprioriterar bloggen ganska hårt. Mina dagar är nu fyllda av skola, umgänge, pojkvän och träning! Det tar tid. Så därför bloggar jag bara när jag har lust och tid.

Just nu sitter jag på en lektion i skolan, har precis gjort klart två uppgifter och skickat in, känns skönt! Tror bara det är en uppgift kvar i den här kursen nu, vilket känns ännu bättre, haha.

Idag har vi ju som vanligt egen dag och jag och Emma ska sätta oss och redigera vår projektarbetes film hela dagen, börjar bli stressad över den. Har även ännu en till film som strax ska vara klar och vi har endast filmat en scen! (okej det är bara typ 3-4 scener i hela filmen men ändå). Vi ska i alla fall ta och filma efter skolan idag så vi får lite gjort! Sen är det ju redigering på allting också...

Jaja, back to work :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0