Solen

Fan vilket bra humör man blir på så fort solen skiner. Idag har jag bara velat vara ute och må, och därför är jag nu hur sugen som helst på att dra ut och kolla på rallyt. Men jag vill ju inte gå själv, fårse om jag får med någon annars sitter jag väl inne.

Jag åkte i alla fall till farmor och farfar vid 1 förut idag och blev bjuden på potatis och kålpudding, så jäkla gott. Det var då ja fick sånt lyckorus när ja satt i bilen påväg dit och lyssnade på radion samtidigt som solen strålade så! Åh så underbart! Borde ta en promenad men har lite att göra idag ändå..

Ikväll ska jag bl.a. laga middag åt mig och pappa, han fyllde år igår så han ville att jag skulle sköta maten hela dagen så han slipper tänka på det, haha. Så ikväll blir det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0