Fredag

Nu är fredagen äntligen här och jag har åkt till Hagfors idag! Pappa fyller år och det firade vi med fiskpinnar och mos. Haha, vi kom på oss själva med att sitta bredvid varandra knäpptysta med varsin dator förut. Nörd-familjen!

Blev ju som jag sa sminkad tidigare idag. Tjejerna var jätteduktiga och jag hoppas de får högt betyg på det! Kände mig väldigt utspökad, men det är kul! Så många som satt och tittade på en, ibland glömde man bort varför. Haha!

Sitter i soffan nyduschad nu och ska strax göra mig iordning lite för ikväll ska ja träffa tjejerna och mysa lite! Ha en bra kväll!




Kan ju även tillägga att jag har gått runt och glittrat och varit grön i hårbotten hela dagen. Haha, det försvann inte förens jag duschade! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0