Fin vecka

Fin vecka har jag aboslut inte. Detta är nog den stressigaste perioden i hela mitt liv, och ändå har jag inte speciellt mycket i skolan så, men det är just det att de ska vara klart innan slutet av veckan annars får jag IG. Och DET gör mig stressad, av bara helvete också. Men ja, det ska nog lösa sig. Men därav den dåliga uppdateringen iaf, så nu vet ni det!

Helgen var i alla fall superbra. Lördag förmiddag - fotografering av min Jonas (blev SKITBRA) och sen umgicks ja med familjen (Mamma, Markus, Carina, Anette, Alva, Alex och Andreas) hela lördan (och fredagen också iof). På söndag släppte de av mig hos Jonas innan de sen åkte hem. Den dagen bestod av fika hos Jonas farmor och farfar, en tripp till hans mormor också och sedan mest retuchering osv av bilderna.

Ett litet smakprov. Godingen min!





På tal om godingar, här har vi en till! Lille Alex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0