..

Som alla andra så har ja svårt att komma på rubriker, så därför fick två punkter pryda detta inlägg.

Har precis klivit ur duschen, efter att ha varit på ett step-pass, och som sagt duschat och även lagt på en ansiktsmask så känner jag mig som en ny människa! Hade velat träna mycket denna vecka men hinner ju tyvärr inte mer eftersom ja åker till Hagfors imorgon som jag skrev tidigare. Men jaja, det är i alla fall något. Tänkte ta med träningsskorna hem så ja kan gå ut och ta mig någon promenad!

På tal om träning så var jag med Jonas, Maria och Pär till Kak igår. Jonas tränade ben med en kompis och jag, Maria och Pär skulle ta och prova på lite marklyft. Haha, första gången för mig och även Maria tror jag. Herregud, de var kul och gick bättre än jag trodde, men mina händer, AJAJ. Måste nog köra några gånger så man får förhårdnader innan man kan lyfta utan att få ont. Jag fick blåsor direkt, inte skönt!

Mina fina händer nyss! Kan säga att de va värre igår också, haha! Kanske inte syns så väl på bilden men.



Jag och mina fina ansiktsmask!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0