Påsken!

Jag är just nu hemma hos mamma! Sitter i sängen och tänkte bara skriva lite här innan jag ska sova. Har haft två underbara skiddagar denna helgen. I lördags åkte vi skidor i Björnrike. Det var sörjigt, men på vissa ställen helt okej. Och om man tänker på hur varmt det har varit (sol och ca 19 grader i skuggan) så är det inte så konstigt att det är lite blött!

Idag har vi varit i Funäsdalen, mitt favoritställe ;) Vi åkte tidigt, vid åtta imorse, för att vara där när de öppnade. Sedan åkte vi i ca två timmar och tog sedan en fika i solen. Det räckte, för sen blev det sörjigt även där. Men för mig räcker två timmar gott och väl. Orkar faktiskt inte åka skidor en hel dag, blir drygt då så det räcker med någon timme sen är jag nöjd!

Efter de båda skiddagarna så har vi haft lite aktiviteter på bakgården här hemma. Vi har kastat pil, spelat kubb osv. Allting iklädd kortbyxor! Älskar värmen.

Bjuder på lite bilder från dagen sen är det dags för natten för mig!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0