Onsdag

Hej å hå!

Har inte så mycket att skriva om.. känns som att de är så ganska ofta nu, haha. Men dagarna ser likadana ut. Skolan och praktik, sedan stan ett tag med tjejerna, sedan hem och äta och iväg på träning och sedan till Jonas eller mys hemma själv :-)

Idag är jag själv, Jonas slutade halv 9 så bestämde att vi ses imorgon istället. Har faktiskt inte gjort ett piss idag förutom praktiken då. Skulle ha varit ute på en promenad eller tränat med Siri men träningsvärken sedan Body pumpen i måndags är brutal. Känns som att jag har blåmärken över hela benen/röven. Så jag vilar en dag till. Imorgon ska vi prova på Step styrka :-)

Nu ska jag fortsätta titta på Min stora kärlek som går på sexan. Älskade den filmen när jag var mindre, tittade jämt på den, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0