Måndag den 18 April

Hej!
Åh va varmt och skönt det har varit ute idag. I ca tre timmar var vi ute och fotade bilder till ett reportage. Vi klädde oss i korta shorts och linne och jag frös inte en sekund! Så jäkla härligt, har verkligen känts som sommar idag. Just nu är jag hemma i lägenheten, har nyss käkat mat. Om en halvtimme ska jag åka till gymmet med Siri för lite måndags-pump!

Tänkte bjuda på några bilder från förut idag. Tog nämligen med hem så jag fick titta igenom dom. Har ändrat ljuset och och lite sånt på dom men de är inte alls så redigerade. Fasen va kär ja blev i reflexskärmen idag! Underbar!
Vi har använt en Canon 1000D och en reflexskärm, sedan gjorde dagsljuset allt!
(När jag lägger upp dem här förstörs bilden ganska ordentligt kan jag säga.. )





Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh, vad söt du är kvinna!

2011-04-18 @ 18:36:11
URL: http://ballonatic.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh, de är att du me de sötnos!

2011-04-18 @ 21:50:00
URL: http://everysecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0