Tisdag

Andra dagen på denna skolvecka. Idag sitter vi och skriver manus på filmen som vi ska spela in på Humletorp i år, jajamen, även iår ska vi dit. Haha. Måste säga att det nog ballar ur lite då filmen är rätt oseriös, men ja tror att den kan bli väldigt rolig att både göra och se. En parodi på saw ska det vara!

Igår var Denise hos mig och klippte mig, hur skönt som helst att få bort lite hår, blev nog minst en decimeter som försvann. Pappa kom och hälsade på mig helt oväntat och det var trevligt för jag har inte sett honom sen innan jag var i Cypern, denna helg ska jag iallafall dra mig hem till Hagfors och hälsa på!

På kvällen åkte jag till Jonas, vi kollade på bl.a. Lite Sällskap som var ganska pinsamt men ändå kul, haha : )

Nu ska vi fortsätta med manuset. Bilder på håret kommer imorn då jag, Lisa och kanske Sofia ska ta bilder i studion här på skolan och även göra nya bloggdesigner! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0