Taggad!

Dagarna bara flyger iväg, och det är bra, för ja bara räknar ner till den 18 oktober, hoho!
Igår följde jag med till Grums, och nä, träningen blev det inget med, efter teorin uppstod nämligen en mega-huvudvärk. Så istället gick jag till dansstudion där tjejerna dansade och så satt jag där och väntade helt enkelt.

Skoldagen idag har varit grymt lång och seg,
var inte varför. Ändå fick vi sluta tidigare än vi skulle ha gjort, sista lektionen var lärarlös, vi skulle ha jobbat men det enda vi kunde göra är att redovisa, och de går ju inte så bra utan lärare? Så in till stan, hittade mig två tröjor, så nu har jag shoppat lite för hösten! Höstjacka hittade jag igår också, så det känns skönt. Redo för hösten!

Nu ska jag strax byta om
och sen dra iväg på afrikansk dans, efter det åker jag hem till Jonas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0