Sliten

Jag kan ju säga direkt att jag inte rekommenderar att gå ut en vardag, det är inte speciellt skönt dagen efter. Men har dom lagt festen på en onsdag så får man ju bara bita ihop.

Innan festen igår var vi hos Lisa i hennes nya lägenhet, mycket fin var den. Stor och ljus! Frida och Therese var också där. Resten av kvällen spenderades på Glada Ankan och när Sofia hade fått lite för mycket av det goda åkte vi hem, så det blev lite tidigare än vi hade tänkt. Halv 2 låg vi båda i sängen här hemma och Sofia läste till och med en fin godnattsaga för mig ; )

Som sagt, idag har jag varit trött och haft ont i benen,
men skoldagen gick ganska bra ändå. Nu ska jag ta vara på min hemmadag helt ensam, ska även städa. Senare ikväll kommer Jonas och hämtar mig, tänk att man kan sakna en person så fort? Så jävla underbar känsla på ett vis. Ja, jag kommer sova skönt bredvid min pojk inatt i alla fall!

Tyvärr har jag inte bilder från igår så jag slänger upp en bild från min födelsedag, när mina vänner satte på mig ögonbindel på bussen och gick runt i mitticity och på torget med mig, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0