onsdag

Idag var jag på den näst sista teorilektionen och jag beställde en körlektion nästa vecka, nu jävlar!

För övrigt så har jag suttit mycket vid datorn
i skolan idag, jag åkte hem och satte mig vid tvn, sen åkte ja in på teorilektionen och kollade på powerpoint, sen åkte jag hem för att redigera bilder till Malin, Jonas hämtade mig efter det och när vi kom hem till han fortsatte jag redigera bilder, och NU är jag klar. Alltså ni ska bara veta den feta värken jag har bakom min ögon nu, och tacka gud för att jag tog en huvudvärkstablett förut.

Är så sjuuukt trött nu,
ska strax springa upp och ta en dusch och sen bara göra ett djupdyk ner i sängen och somna. Fan va gött.

Föresten, mamma och bror kommer hit imorn, trodde de skulle komma på fredag, men nej, torsdag it is, trevlig överraskning! Men iaf, ja tror inte ja kommer hinna blogga när de är här. De åker hem på söndag men då drar jag till Hagfors en dag (vi har studiedag på måndag), så vi får se när ja hinner skriva igen!

Ha en bra helg!

Tog den här bilden på mig själv nyss :-)

Kommentarer
Postat av: sara

fin du är ;)

2010-09-30 @ 12:33:44
URL: http://saralundquist.blogg.se/
Postat av: Ida

haha, visst är jag ;)

2010-09-30 @ 17:44:03
URL: http://everysecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0