Nothing Compares

Sitter för stunden och lyssnar på låten Nothing Compares 2 U med Sinead O'Connor. Grym låt! Multimedia har jag också, men inte mycket som blir gjort faktiskt.. fan, det är ju så jävla jobbiga och svåra frågor vi har, mycket lättare att fastna framför spotify och facebook.. Jaja.

Slutar klockan 2 och då ska jag gå in till stan för att leta reda på en höstjacka, behöver en som är lite tjockare tror jag, fårse vad jag hittar. Efter det måste jag hem en sväng för att käka och sen ska jag på teorikurs. Efter den är det meningen att ja ska släpa mitt lata arsle till gymmet för ett träningspass innan jag sedan sätter mig på bussen till Grums tillsammans med Emma och Louise. Men jaja, de där med träningen återstår ju att se hur det går..

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0