Helgen

Nu är snart helgen slut, den har varit VÄLDIGT kort men ändå bra. Fredagen var väldigt lugn, jag tränade efter skolan och åkte sedan hem en stund innan Jonas hämtade mig halv 9. Sov hos honom och igår åkte vi och hans familj till Filipstad för att kolla in Oxhälja litegrann. Har inte varit där någon gång vad jag minns, så det var lite kul, även om man inte köper något. På kvällen åt vi tacos och kollade på tv innan vi åkte hem till mig för att spendera natten.

Imorse åkte han till Örebro
för att va med på någon styrkelyfttävling. Jag sov vidare och när jag vaknade kollade jag klart på en film och sedan tog jag mig en välbehövlig promenad. Det blev längre än jag hade tänkt mig, gick i ca 1 timme och 10 min. Men som sagt, skönt var det : ) Nu har jag kollat på sista avsnittet av Fångarna på fortet, repris då. Jag och Sofia var ju ute i onsdags så jag missade det.

Föresten så ska Denise klippa mig imorn,
behövs VERKLIGEN! Jag har inte klippt mig på snart ett år. Så nu är jag trött på detta äckligt långa hår. Imorn åker en hel del bort : )

Nu lär Jonas komma hit när som helst så jag ska göra mig klar, ha en fortsatt bra söndag! ; )



För långt hår ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0