..

Satan va det åskade inatt. Eller tidigt imorse, jag vaknade runt 5 av att mina fönster vibrerade. Jonas var också vaken som som tur var, tycker åskan är läskig faktiskt. Tog inte lång stund innan hans väckarklocka ringde och han var tvungen att åka till jobbet. Men jag lyckades somna igen trots åskan.

När jag vaknade skulle jag ha tagit mig en promenad men det regnade, och sen blev klockan tolv och min tvättid började, så promenaden får bli imorn istället!

Har kollat på The Last Song nu,
tyckte den var riktigt bra faktiskt, sorglig film.. När man tittar på sånt, det är då allting kommer ifatt en. Det går dagar då allt går så bra så, men tankarna ligger kvar i bakhuvudet. Usch, varför skulle det hända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0