Talkin' 2 Myself

Tjena! Jag vaknade klockan 11 idag, låg kvar och dröjde och käkade sen frukost och nu är jag nyduschad och strax helt färdig. Farmor kommer och hämtar mig om en halvtimme och så åker vi till Eva och Bjarka så jag hinner och träffa alla innan jag ska hem :-)

Åker nog hem med fem bussen tror jag, börjar visserligen inte förens klockan 12 imorn, men jag gillar inte att åka buss och komma hem sent så.

Nu har jag lagt in bilderna sen i fredags, och ja va säger man? Det var ju inte så jättebra bilderna direkt men, haha. Kan lägga upp några ändå! Måste säga att min mobilkamera ÄGER - när det är ljust, men i mörker blir bilderna väldigt sprakiga och suddiga, men men. :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0