MY GOOOOOD

Fan jag kommer seriös slänga ut datorn den dagen det är dags för mig att skriva teoriprov. Förlåt men alltså idag pluggade jag i flera timmar innan jag bestämde mig för att skriva en dataskrivning, jag ska ju ha två tester godkända tills på måndag så vi kan planera slutspurten, och ja. Första gången tog det 40 min och så fick jag 61 rätt - när man ska ha 63. Då var det nära att jag gick och dog. Men jag kände att eftersom jag blev så arg så visste jag att ja inte skulle släppa de där och bara bli besviken på mig själv, så jag gjorde om det en gång till, och då tog det 25 min. Och då fick jag 65 rätt. Haha, vart blev jag så mycket smartare på en gång? Jaja, gött med ett godkänt iaf.

Siri och jag tränade i gymmet idag på idrotten (vi va typ inga där),
och tänkte även göra det imorn efter skolan. Kände att jag idag fick upp glädje för styrketräning igen. Det är ju så himla mycket roligare att vara två och verkligen bara köra på som faaen. Älskar känslan efteråt. Så imorn ska vi köra ett mördarpass tänkte vi.

Nu ska jag göra mig klar för strax kommer Jonas och hämtar mig. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0