Inte nog

Nej, inte nog med att tandställningen åkte ur, nu jävlar ska ja bleka dom också. När jag haft tandställningen har jag inte sett hur tänderna ser ut, men jag har alltid haft gulare hörntänder av någon anledning? Kändes som att det blev ännu värre efter tandställningen, så jag hittade en tandblekning på nätet som jag tyckte verkade bra, ett bra pris vad det också, som ja beställde hem. Provade det nyss, så vi får se om det ger resultat. Det är iaf en blekningspenna, kände att det var rätt metod för mig eftersom ja vill bleka mina hörntänder mer, och då funkar ju inte en skena speciellt bra ;-)

Nu - Grey's Anatomy och lite jordnötter
(när jag får äta igen efter blekningen, om typ 20 min) haha.



Så vita tänder ska jag ha,
höhöhöh. Skämt åsido, men liknande kanske? ;-)

Btw - inge shopping denna månad heller då. men men, ska man ha vitare tänder så får man tyvärr lägga ut pengar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0