Helgen

Shit helgen är redan slut, i stort sett. Vad har jag gjort då? Har haft en lugn helg, på fredagen blev det en kväll här hemma hos mig tillsammans med Jonas, på lördagen jobbade han och jag var hos moster under dagen. Hjälpte henne med lite sysslor då hon har ryggskott, och sen kom även min andra moster och Alva och Alex :-) Vid fem kom Jonas och hämtade mig och vi åkte till Hammarö för att spendera kvällen med hans släkt hemma hos hans farmor och farfar, hans farfar fyllde nämligen år för några dagar sedan :-)

Idag då, jag sov på Hammarö och åkte sedan hem,
har städat hela lägeheten, pluggat på teorin några timmar och lagat mat. Kändes skönt att få lite gjort.

Imorgon ska jag ta en buss hem till Hagfors,
på tisdag är det nämligen en mycket jobbig sak som inträffar. Urnedsättning (?) för Otilia =/ Kommer bli hemskt jobbigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0