ändrade planer

Urnsättningen för Otilia var tydligen inte på tisdag. Pappa ringde i måndagskväll och berättade att de va fel och tydligen skulle den vara på onsdag. Där satt jag på bussen påväg till Jonas med alla grejer ja skulle ha med till Hagfors. Jaja, allt resulterade i att jag fick dra med datorn till skolan två dagar istället för en, haha. Och sen missar jag också min handledarkurs som är imorgon. Men jag bokade en ny tid och ska gå den på tisdag den 26 istället.

Ja, så jag åkte till Hagfors idag istället. Har varit hemma i en dryg timme och under den timmen har jag hunnit mycket, jag har varit hos Eva en snabb sväng, klippt lite gräs och krattat nästan hela gräsmattan + skrivit ett blogginlägg, de ni. Så nu känner jag mig lite sliten. Ska ta det lite lugnt ett tag och sen ska jag ta tag i mitt rum här som ser rent ut sagt förjävligt ut, nästan så jag skäms...

Ja, chilla nu ja vare.
Ska kanske ta och käka lite också? Haha, MAT jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0