Yes

Fett bra dag idag! Sovmorgon, som var hur skön som helst. Vaknade upp helt ensam hemma hos Jonas, alla var på jobbet. Duschade, gjorde mig klar och gick ut till bussen. Den kommer inte. Kul. Ringer till trafikupplysningen "Jomen den skulle vara där snart sa busschauffören". Kommer ändå ingen buss. Efter en halvtimme kommer äntligen en, och när jag kommer till Karlstad fick jag och Siri springa till torget för att hinna med sexan till Färjestad.

Jaja, ett åttatimmarspass idag på Idol, ONT i fötterna. Stått, gått och sprungit på betonggolv hela tiden förutom när vi åt mat. Så imorgon åker gympadojjorna på för att ge fötterna lite mer stöd. Imorgon blir det ju också ett 14-timmarspass så det kommer att behövas!

Nu ska jag kolla Kenza & Tyra show och sedan sova!
Just nu är min säng så otrolig underbar kan jag lova! Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0