Top Model

Shit jag har blivit kär på nytt. I Top Model. Älskade det programmet förr, sen slutade jag titta på det, men nu har jag fastnat för det igen. Det som gör det kul tycker jag är att se slutresultatet. Så, egentligen skulle jag nästan bara kunna titta på de sista för att få se allas bilder, men det blir ju lite roligare att se hela!

Zumban fick jag gå på själv igår,
Sirirumpan pluggade. Men i alla fall, det var inte riktigt som jag hade tänkt mig, svårt som fasen. Så flera gånger under passet önskade jag att det bara kunde bli Afrikansk dans så att jag kunde hänga med mer, haha! Men jag tror att det kan bli riktigt kul när man har gått några gånger och lärt sig! Det blir nog ett snäpp jobbigare då också, vilket jag gillar!

Nu ska jag va onyttig och ta en sked nutella, älskar det! Men fan va onyttigt det känns. Men en sked då och då skadar inte! Sen ska jag dra iväg på ett kort spinning pass och sedan ett core pass, härligt! Kondition och styrka, så ska det va!

Jag tycker faktiskt om snön som kommit, så jävla mysigt!
Såhär såg det ut imorse ute hos Jonas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0