Remember Me

Tänk, jag har inte klätt på mig än. Illa. Men jag har i alla fall duschat, vilket är ett steg mot att vara iordning. Men jag har ju ingenting att göra idag, så jag har verkligen inte känt någon press. Vill få med mig pappa ut och övningsköra, men han sover än eftersom han jobbade natt.

Ja, så förmiddagen har jag spenderat med att kolla film.
Jag såg filmen Remember Me, faktiskt ganska bra tyckte jag. Det som var riktigt roligt (eller ja det är ju sorgligt men ändå) med att se filmen var för att det var ett annorlunda slut. En totalvändningen. Det gjorde den lite oförutsägbar, så det gillade jag! :-) Dock gillar jag inte riktigt Robert Pattinson, vet inte varför riktigt. Men han var okej i denna film.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag gillar honom inte heller. Han ser ut att ha ont någonstans hela tiden.

2010-11-03 @ 16:52:54
URL: http://ballonatic.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, ja och han ser så jävla sur ut jämt. Så hatisk, känns inte som att han kan tycka om nån. Ändå tycker alla om honom...

2010-11-03 @ 17:07:56
URL: http://everysecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0