Ny vecka

Ny vecka igen, känns gött, för denna vecka har jag massa kul på gång! Torsdag - tjejkväll på Njoy, fredag - Idol i Karlstad tillsammans med Bjarka och på lördag drar jag och mina brudar till Stockholm för att lyssna på de bästa bandet i världen!

Ehm, idag har jag vart i skolan en sväng,
och sen har jag också hunnit med att träna! Underbart. Idag var jag på step och jag tycker faktiskt att det är riktigt kul! Jobbigt också för den delen! När jag kom hem för en halvtimme sen så tog jag mig müsli och yoghurt. Så jävla underbart gött, har verkligen fastnat för det nu, och nyttigt är det också.
Jag har - naturell lätt yoghurt, ekologisk fiberberikande müsli och linfrön.

Bild innan jag blandat. Btw så ser de grönt ut ? Men de är det inte.



Bild efter jag blandat - vad ser godast ut? hahah ;-)


Kommentarer
Postat av: louise

Efter, innan såg det ut som fågelmat :D

2010-11-16 @ 15:01:51
URL: http://louiiiseeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0