No time

Jag har inte haft varken tid eller lust att blogga under helgen faktiskt. Men det blev barnkalas i lördags och på kvällen tog jag bussen till Hagfors och jag åkte då direkt å hämtade Jossi för att sedan dra till Milano. Efter en stund kom även Josse dit och vi spenderade nog säkert 2 timmar där sittandes och babbla en massa, trevligt! Resten av kvällen hade vi lite tråkigt då vi inte hade något att göra. Vi lånade därför pappas bil, tog med en massa gamla cd-skivor och tog oss några varv på Hagfors med smurfarna och spice girls!

Igår var de skyltsöndan
och den blev snabb för det var så kallt! Blev en fika istället för att gå runt ute och titta! På kvällen åkte jag hem till Karlstad.

Idag hade jag körlektion och vi gjorde en utbildningskontroll, jag gjorde alltså typ en uppkörning fast de var ju liksom "på skoj". Jag blev inte godkänd, haha. Men han sa att kanske 5 av 100 som han gör den där med blir godkända, och jag låg över medel så det var bra. Jag failade på hastighetsanpassning.. svårt de där nu tycker ja när de är halkigt, man vill inte köra för fort men inte för långsamt heller. Jaja, tur att de inte var en riktigt uppkörning. Vi gjorde också en slutplan så jag har bokat halkbanan och om några dagar får jag hem tid för teori och uppkörning. De blir nog i januari tror ja, nervöst.

Lägger in lite bilder i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0