totally alooone

Det är just vad jag är nu. Sitter på radion nu men ingen annan är här. Louise är sjuk idag, Kerry kör buss, Tobben gick precis, Sanna är och äter någonstans och Martina vet jag inte vart hon gick. Haha :) Har inget att göra för stunden men jag tror att Sanna kommer snart och ger mig nåt, annars lär jag gå hem.

Idag då, jo jag ska fatiskt dra iväg på Afrikansk dans med Siri ikväll, nu är det dags att skärpa sig. Förra veckan tog jag mig inte iväg till gymmet en gång, jag var ute på promenad en dag och sprang en dag, men inget annat. Så nu ska jag bannemig dit, sommaren är nära och då ska ju bikinin på för tusan..

Jaja, vart tog det underbara vädret vägen föresten? Ja gillade lördan riktigt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0