Tisdag

Idag fick jag kliva upp tidigare eftersom jag hade tandläkartid vid halv 9. När ja tog den tiden tänkte ja ju att ja skulle börja skolan klockan nio. Men nu är det ju praktik och den börjar 10. Så efter att jag har varit hos tandläkaren tog jag en sväng förbi skolan och hälsa på. Där var det dött, men Siri, Evelina och Felicia var där iallafall :)

På praktiken idag har vi faktiskt bara suttit och lagt in musik i databasen. Dock kan bara en åt gången göra det så vi turas om att göra det och att sitta vid en annan dator och göra ingenting. Tror vi ska spela in lite mer av vårt inslag sen dock, så det blir väl det och sen slutar vi klockan fyra :)

Ska försöka ta mig iväg på Step idag som sagt, verkar som att varken Siri eller Felicia kan följa med så ja blir nog lonley. Men det ska väl gå :) ska bannemig träna varje dag denna vecka! Efter träningen åker jag till Sofia i Grums och sover där :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0