Ingen lust

Jag har verkligen ingen blogglust alls idag, men tänkte i alla fall dra helgen lite snabbt.

På fredag gick jag på stan med tjejerna efter skolan (eller praktiken) och sedan åkte jag och Sara med Ola hem till Hagfors. Väl där drog jag direkt upp till Sättraskolan och spelade brännboll med klassen från nian :) Det var kul att se alla igen, sen åkte vi allihop hem till Särén och spelade spel och pratade.

Lördagen var jag ute och övningskörde med faster, gick faktiskt bra. Dock har jag ju inte gått kursen för att få övningköra än, haha ja vet snabb. Inte hunnit när jag har bott i Karlstad :( Men ska gå den snart i alla fall så jag kan ta körkortet till hösten eller nästa vår.

På kvällen då blev jag firad
av min släkt i Hagfor. Fick en massa pengar! Behövligt, så tack så himla mycket för det :)
Efter firandet blev det lite oväntad fest hos Eric, trevlig kväll!

Igår låg jag,
Emma och Josse ute hela dagen och solade. Drog en pizza på dan annars var vi ute hela tiden.

Idag har jag också varit ute mycket,
hade webbdesign och orientering i skolan bara så jag slutade vid 2. Då gick ja och Louise på stan, köpte mig en klänning/tunika och ett halsband.

Nu gör jag inte ett piss, ska kolla på tv lite nu, ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0